21 Mayıs 2010 Cuma

Düşündüklerini Yazmaya Nasıl Başlanır?????







Yazmak mı?

O nedir?
Ben sadece konuşurum. Düşünüp, düşünürken konuşabilen ender bir yapım var benim:)

Bir seyahat sırasında kızımın söylediği bir söz üzerine, blog oluşturmaya karar verdik. Yazmayı gerçekten hakkını vererek yapan canım arkadaşım sayesinde de, becerebilirsem aklımdakileri burada paylaşmaya çalışacağım.

Zorlansamda keyifli bir iş olacağı kesin.

İlkokula başlama arefesinde bir kız çocuğu ve üniversite sınavına hazırlanan bir ergen sahibi anneyim.

Bir yandan ergenlik git-gelleri, bir yandan barbie ler ve pespembe bir hayat içinde yoğurulup gidiyorum. Bazı zamanlar neler yaşadığımı düşünecek vaktim bile olmuyor.

Sanırım burada bunları paylaşmak hepimizi olduğu kadar beni de rahatlatacak. En azından böyle düşünmek istiyorum:))))

İlk yazı denemem olduğu için şimdilik bu kadar demek istiyorum.

Yazdıkça açılırım kanaatindeyim......

1 susmayan:

Adsız dedi ki...

yazdıkça yazasın gelince, yazdıkça ve okundukça yanlız olmadığını anladığında çok çok keyif alacaksın.. kendini ifade etmenin yeni alanına hoş geldin :)

Yazılarını merakla bekliyorum..

Kuzin abla